loading...
دانلود فیلم , آهنگ , سریال , فول آلبوم , لینک مستقیم
Admin بازدید : 266 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود با بالاترین کیفیت

آهنگ ، ترانه و تنظیم: رشید رفیعی

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود :

دل داده بودم من به تو گریه میکردم واسه تو
خیلی چیزا عوض شده تو نظرم راجع به تو
من اعتماد کرده بودم تو گفتی دل میبرم
رفتی ندیدی که دارم از تو خودم رو میخوردم

هرچی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
هرچی که بوده بمونه بین منو بین چشات
هرچی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
هرچی که بوده بمونه بین منو بین چشات

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و محمد اسکندری بنام هرچی که بود

♫♫♫♫♫♫

هرچی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
هرچی که بوده بمونه بین منو بین چشات
هرچی که بود تموم شدم اما دل من تنگه برات
هرچی که بوده بمونه بین منو بین چشات

 


 

 دانلود با کیفیت 320 - 6.90 مگابایت 


 دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت 

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا سایت مورد رضایت شما می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 665
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 330
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 610
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,071
  • بازدید ماه : 2,071
  • بازدید سال : 75,080
  • بازدید کلی : 1,151,594